یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

(بسم الله الرحمن الرحیم)

علیرضا نوری زاده در برنامه افق که از تلویزیون صدای آمریکا پخش می شد با عصبانیت از پرداختن دکتر احمدی نژاد به موضوع امام زمان در قسمت هایی از سخنرانی خود در سازمان ملل ضمن اظهاراتی عجیب مدعی شد: « آقای احمدی نژاد فقط برای رضایت مقام معظم رهبری بود که اینقدر امام زمان امام زمان می کرد، هیچ روایتی نه در تشیع و نه در تسنن وجود ندارد که امام زمان با عیسی مسیح با هم خواهند آمد»

وی در ادامه در اظهاراتی عجیب تر مدعی شد «امام زمان با ۲۱۲ نفر میاد قبلشم دجال قراره بیاد»

این اظهارات در حالی توسط وی بیان می شود که یاد کردن از امام زمان در صحن عمومی سازمان ملل نه تنها باعث رضایت مقام معظم رهبری خواهد شد بلکه قلب تمامی دوست داران آن حضرت در تمام دنیا را شاد خواهد کرد.

همچنین این مطالب در حالی بیان می شود که روایات بسیاری که در کتب شیعه و سنی نقل شده است به مساله ملاقات ایشان (حضرت عیسی) با حضرت حجت اشاره بلکه تصریح دارد. همچنین در روایات متعدد تعداد یاران حضرت حجت در زمان ظهور ۳۱۳ نفر ذکر شده است.

 

در ادامه به چند نمونه اشاره می شود:

در صحیح مسلم که از اصلی‌ترین کتب حدیثی اهل سنت است آمده است که جابر بن عبدالله انصاری از پیامبر(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که حضرت فرمودند: «دائماً طایفه‌‌ای از امتم بر حق و ظاهرند تا روز قیامت.

سپس فرمود: عیسی بن مریم از آسمان فرود آید. امیر آنها به حضرت عیسی می‌گوید پیش آی و برای ما امامت کن او در جواب می‌گوید: «خیر به راستی بعضی از شما بر بعضی دیگر امیر است به جهت اکرام خدا بر این امت»».(صحیح مسلم، ج۱،صفحه ۱۳۷)

ابو سعید خدری از رسول خدا(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که آن حضرت فرمودند: «منا الذی یصلی عیسی بن مریم خلفه؛ از ماست کسی که عیسی بن مریم به او اقتدا کرده و نماز می‌گزارد»(مسند احمد، ج۱، ص۸۴)

امام باقر(علیه السلام)فرمودند: …. خداوند عزوجل به واسطه او دینش را ظاهر می‌کند. هر چند مشرکان به آن کراهت داشته باشند. روی زمین جای خرابی نیست مگر آن که آباد می‌شود. و روح الله عیسی بن مریم فرود می‌آید و پشت سر او آقامه نماز خواهد کرد(و ینزل روح الله عیسی بن مریم فیصلی خلفه).(بحار الانوار، ج۵۲، ص۱۹۱، حدیث ۲۴)

شیخ صدوق از امام صادق(ع) نقل می کند که ایشان فرمود: گویی قائم را می نگرم بر فراز منبر کوفه به همراه ۳۱۳ نفر از یارانش، که پیرامونش گرد آمده اند درست به تعداد مجاهدین جنگ بدر. (کمال الدین و تمام الغمه، ص ۶۷۲). ۳۵۰



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:57 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 160068
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-